Restylaneinjektion från helvetet!

Jag har alltid varit en fotonörd som ääääälskar att dokumentera minsta lill detalj. Och det är bra. För varje gång jag bläddrar i mina fotomappar hittar jag något kul. Ofta ser jag bilder från föregående sommarhalvår och  hittar mig själv 5kg lättare. Tydligen har jag en tendens att lägga på mig på hösten och vintern. Så var fallet även nu, men det är asbra inspiration så inom kort är jag tillbaks till mitt mer slimmade jag utan problem!

Idag fann jag även bilderna från en restylaneinjektion som resulterade i en FET infektion. Jag kunde inte sova, äta eller jobba på 5 dagar och smärtan var troligtvis i närheten av en förlossning. Den växte och växte för var dag - tills den en dag sprack. Idag kan jag inte annat än garva. 


    


Kommentarer
Postat av: Aliiin

shit kekko.. fattade aldrig att det var sådär illa!

2009-05-21 @ 15:42:09
URL: http://aliiin.blogg.se/
Postat av: jenny

men det liknar ju en tumör!!! Tur att den är borta nu!

2009-05-24 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0