Back on track

Bokstavligen, efter en powewalksession på båtens joggingtrack! Fan vad det är lyckobringande att komma igång med motionen igen efter 3 månaders "semester". (Var inte meningen att slacka till mig sådär men ingen idé att se bakåt)
Jag svämmar över av energi och tänkte slösa lite här även om man kunde arrangerna snigel-OS på den här uppkopplingen. Den där hemska (den var hemsk) ångestdeppigheten som svepte över mig är bortblåst efter 5 fysiskt krävande dagar (jag har bytt avdeldning, just för att inte behöva sitta still och göra ansiktbeshandlingar 10 h om dagen) på jobbet. Inget får mig ur depp som jobb, det är ett faktum.
Med Therese i faggorna på samma båt känns det inte som jag har någon akutbrådska härifrån än så länge vilket gör att jag kan göra något jag längtat efter; en göra & köpa-lista. Nya större bröst (!) graciösa hårprodukter, flygbiljetter till sommarens små get aways, löshår och andra petitessiga-men ack så (ytliga) lyckobringande små saker...

Vad sägs om en weekend till Ibiza, en till Amsterdam och en resa till NY strax innan jul? Det tar vi!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det tar vi, det tar vi, det tar vi, tack!:)

2009-05-17 @ 23:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0