What did I miss?!?!

Nu är jag heeeeeeeeeeemma. Senast jag var påväg hem från jobbet blev jag smygfotad på stan och sen hamnade bilderna på nätet. Jag hade skitigt hår, mysbrallor och blodsprängda ögon. Fantaaaastiskt att det finns människor som tycker jag är så fab även då, så de måste föreviga mig. Även om det med 99% säkerhet gällde brösten.

Men ja, jag har inget att berätta, sista dagen är alltid B eftersom den chefen som är ombord då är ett riktigt litet rövhål. Men jag övar frenetiskt på att alltid förvandla min irritation till något konstruktivt så nu ska jag ut på en promenad i hösten. Fan vad jag älskar hösten. Sen är det sängen, mängder med grönt te och en jävligt bra film. Puss ni


Kommentarer
Postat av: Lurtz

Vart kan man se de smygtagna fotona?? :)

2009-09-26 @ 19:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0