Style

Om man ombeds fylla i "stil" finns det ingen kategori som passar mig eftersom jag är en kameleont. Jag vågar tro att jag kan bära upp allt från latex till folkdräkt. And whatever falls in between.

Jag älskar jeans- och tshirtgrejen. Med heels.
Likaså bangar jag inte för att se ut som ett litet fnask på jakt.
Sen gillar jag faktiskt blommigt.
Och en bohemisk tunika på en sen strandstroll är inte fel.
Tillåts jag dega loss i mysbrallor är jag oerhört tacksam, som den lata typ jag är.
Periodare? Det kanske kunde vara en kategori.

Ena timmen ett våp, nästa the girl next door.
(Om man någonsin blir en sådan med 800 cc i Vasastan).

Det enda jag har som återkommande preferens är vitt hår, fina naglar, knalliga läppar och något smycke,
gärna en klocka.
Och.. kommentaren "du går väl aldrig ut, utan smink" innehåller en viss korrekthet.

Som tidigare nämnt kan jag vara en släng av idealist och ombeds jag bära något specifikt för en speciell person gör jag mitt bästa, inom ramen där mitt Jag inte överskuggas alldeles för hårt. Dona efter persona, lite så.

Jag har ingenting emot saker som omatchar, tvärtom gillar jag det. Bortsett eventuellt från adidasbyxor och strippershoes i kombo. Inte heller ryggar jag tillbaka för ord som smaklöst, billigt, icke PK, opassande, eller ens white trash.Inte dyrt heller för den delen, men så shoppar jag sällan på fina gatan.

Vi kanske skiljer oss lite där, jag och min käresta.
Jag fick inte tillåtelse att måla walk in closeten rosa. Skit, då.

Men å andra sidan tycker jag det är sexigt med män som inte ger efter för alla mina needs, eftersom de kan vara överdrivna ibland. Inte ens för avsugningsmaratonsmutor. Hah, vilket långt och roligt ord.








Kommentarer
Postat av: Jane

DG... på något sätt?



Din Garderob



eller



Dröm Garderob?



Ååååhh, min drömgarderob!!!

2010-04-26 @ 17:09:26
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0