Dekadensen

Jag kokade glögg igår. Man kan dö av skratt bara av blotta åsynen. Jag är verkligen som en elefant i en glasbutik när jag är i köket. (Jag är välsignad med en man som lagar mat till mig VARJE dag. Lyx, jag vet). Anyway. Det var början. Starkvinsglögg spetsad med vodka, det kan sluta på ett sätt och ett sätt bara.

Ni kan få tänka er en annan åsyn, ännu roligare. Jag springer vid 05, in på US Video - ja, springer - i deras trappa med andan i halsen och gastar HEEEEJ! Jag vill ha den billigaste dildon ni har! Bråttom! Detta alltså med skor jag mästrar fint efter ett par glas champagne men inte längre efter tjugofem. Stukad fot är ett faktum men vem bryr sig, jag har fått en fin genomskinlig dildo för åttiofem kronor. Lycka. En kul parentes är att jag förra nyårsafton var där i samma skick, ungefär samma tid och handlade grejer för flera tusen spänn. Då var det dock mitt sällskap som uppgraderade sin goodie drawer. Känns alltid som en bra idé med några flaskor champagne skvalpandes i magen.

Efter lesbiskt sex inspirerat av fantastiska porraktrisen Princess Donna snubblade jag in tidigt i morse med sneakers på fötterna och när jag vaknade stod det två araber i vårt kök och köpte matbordet. Surrealistiskt. Episkt. Hysteriskt roligt. Jag fullkomligt älskar dessa stunder då mitt liv är som en komedi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0