MIN dag.

Jag vaknade tisdag morgon 05 spänd likt ett barn. Och ramlade in 07 följande morgon så hög på livet att det nog kanske räcker fram till min dödsdag. Jag upphör aldrig förvånas över hur mycket upplevelser som får plats i mitt liv. Hur mycket magskratt som kan bubbla ur mig, hur många flaskor champagne jag kan sänka och hur många hysteriska nätter jag kan avverka.
Massor med paket. Massor med uppmärksamhet och massor med champagne. Jag är överjordiskt lycklig över att ha de mest spektakulära människorna i min själsliga närhet. Till er som var delaktiga i min födelsedag - Jag älskar er sjuhelvetes mycket.
Dessa paket var dagens finaste.
Min glamourapa var hemma från New York.

FinPetra hängde med trots sjukdom. Hon är ett partymonster av rang.
Dagens bästa present. En lito signerad Gynning!

Kommentarer
Postat av: Petra

Älskar dig min sockersmula ♥ ♥ ♥

2010-12-23 @ 12:52:06
URL: http://pejtras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0