It's a first.

När människor går in i kärleksrelationer av den romantiska arten och blir förälskade och hela paketet verkar det finnas en slags mall att följa. Som många följer. Mallar är väl bekvämt och allt förvisso.

Gulp. Nu är det första gången för mig, såtillvida att jag aldrig känt såhär förut. Klyschan, jaja. Men det är sanning. Jag har givetvis varit del av relationer där det funnits värme och kärlek och snusk i en fin förpackning. Tidigare har jag slunkit förbi etiketteringen med motiveringen att jag träffar flera män och det är "typiskt Mia". Någon slags tolerans från omgivningen att jag hoppat runt i varma famnar på enkla och ömsesidiga villkor, en slags poly-light-livsstil kanske?

Men det här är något annat. Det här är synk. Kompabilitet.
Det här är jag-vill-bara-vara-med-dig-nu.
Jag mår jävligt bra med den här människan. Och jag vet nu att han också gör det, med mig. Det är lite därför jag lyfter bladet från munnen efter en månad. För att jag vågar outa det och vill gärna. Klart som fan man vill få dela med sig av fantastiska känslor som dessa!

Det absolut bästa i ekvationen är att jag är lycklig och stark ensam. Men nu får jag vara det tillsammans med någon annan. Inte på grund av någon annan. Eller med allt för mycket hjälp av någon annan. Vi är liksom två människor som mår bra på varsitt håll. Och vidare jävligt bra tillsammans.

Han heter Mikael och är alldeles alldeles fantastisk. Han gillar mig trots att jag låg på hans badrumsgolv som sju svåra år och kräktes gammalt champagneblask idag. Coolt, va?




Kommentarer
Postat av: daniel

snyggt kort! men som du vet, mer bröst!

2010-03-07 @ 21:33:56
Postat av: Maja

Galet blåa ögon

2010-03-08 @ 08:33:49
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: ANNNAAAH

fin blogg. :)

följa varandra med bloglovin? :*

2010-03-08 @ 08:42:32
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Jane

Hej, såg att du kommenterade någonstans att du lagt in 800cc, har du gjort det nu, hur gick det i så fall? :) Jag ska lägga in 800 (först 500, sen 800) tänkte jag, undrade bara vart du gjorde dina och av vem? Har du bilder någonstans på dem så att man får se hur de ser ut i förhållande till din kropp? Ska kolla din blogg lite, den verkar riktigt bra!

2010-03-29 @ 17:31:26
URL: http://theplasticfantastic.blogg.se/
Postat av: Jane

Galet snyggt med 800 på dig, puss på det!



Åhh, den där känslan är underbar, visst är den? Den kommer inte ofta så starkt, så man får verkligen fånga den när den flyger förbi!

2010-03-30 @ 16:41:34
URL: http://theplasticfantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0