Birthday & Christmas

Min födelsedag för en vecka sedan var den bästa i mitt liv. Jag kände mig djupt älskad och värdefull. Att någon tog sig tid att göra så mycket för mig var en blandnig av magi och surrealism. Det bär jag med mig för alltid och hoppas innerligt att alla får uppleva den känslan åtminstone EN gång i livet. När jag vaknade nästa morgon var åttio procent av mina hudproblem borta. Nu väntar jag med spänning på att resten av huden läker ut och att jag äntligen kan lägga fokus på annat.

Julhelgen tillbringades med familjen. Eftersom själva julafton firades utan barn bestämde vi för att släppa fokuset på klappar och bara köpa en enda present enligt en cirkel. Alltså gav man en, och fick en. Det var visserligen lite märkligt just i stunden men idéen uppkom av olika skäl. Jag kände att det kunde vara nyttigt att försöka känna tacksamhet inför kärleken och värmen framför prylarna. Det var även skönt att slippa släpa överfulla tunga väskor och påsar över havet då det var dags att åka hem.

Här kommer några små trevliga stunder.

Vi har precis anlänt och insuper mammas och pappas vackert pyntade hem.

Ljus överallt!
Knäcken stod jag för.
Och den godaste chokladen världen skådat.

Tove som är nykär satt en stod del med mobilen i hand..
Micke.. jag vet inte.
Mamma.. jag vet inte.
Jag kockade ihop en gudomlig efterätt.
Klassisk julläsning.
Den här herrn tog det mest lugnt.
Dukningen stod Tove för.
Samtidigt hjälpte Micke mamma i köket.
Julbord är inte riktigt för mig dock..
.. men efterrätten slank ner mycket lätt.
Tomten kom och Solo blev generalgalen.
I mitt paket låg mitt sjunde glas signerat Gynning.
På juldagen spelade vi tärning hos Mormor.
För att sedan tillbringa eftermiddagen och kvällen med Lova..
med familj.
Där fick vi faktiskt också ett paket innehållande dessa.
Och dagen avslutades här!


God fortsättning till er alla! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0