Matte.

Jag har klarat mig igenom halva introduktionsutbildningen. Jag vet inte om jag varit så fokuserad och motiverad, ever. Samtliga chefer jag mött under dessa dagar har poängterat att det är ett otroligt målfokuserat företag och att kraven på de anställda är väldigt hög. Det kunde skrämma skiten ur mig, men.. nej.
Jag vill vara bäst, för jag vet att jag kan det.
Nu till något annat. Vad säger ni om jag säger:
Koppel
En liten liten säng
Tuggben
JA! Ni läser rätt. Efter år av saknad. Längtan.
Om en vecka blir vi tre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mommo längtar!!!

2011-01-21 @ 06:18:50
Postat av: Kungsö

Men snutt plutt--vilken sötis!!!!!

2011-01-21 @ 09:36:37
Postat av: Petra

JAG LÄNGTAR! Jag dör så söt!

2011-01-21 @ 22:16:44
URL: http://pejtras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0