Pink ladies!

Jag håller helt och full med Gynning om hetsjakten på föräldrar som klär sina flickor i rosa. Så jävla trött på den där genusdebatten som känns föråldrad och så himla förlorad. Det är inte förnuftiga åsikter längre, det är ett barnsligt krig. Låt era barn få en kärleksfull barndom med öppenhet och massor av acceptans så löser sig det mesta, inte minst deras eventuella färgneuroser. Visa dem världen, den riktiga, viktiga världen.

Triss i rosa! Och ja, det är jag som köpt Lovas klänning och hennes små balettskor. Så skjut mig?! Det sista hon kommer säga när hon är tjugo är att jag bidrog till att hennes liv blev dåligt eftersom hon fick en rosa klänning när hon var liten. Håhåhååå.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Mia du är så jäkla söt. Vill nypa dig i kinderna på de där bilderna.



/Din vildsvinsvän.

2012-01-27 @ 23:40:49
Postat av: Jenny

Så himla rätt! kram

2012-01-29 @ 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0