6 days

Sista dagen på jobbveckan idag. 6 dagar kvar till OP. Men måste försöka ta vara på varje dag ändå trots längt längt längt. För er som inte vet älskar jag att bli sövd, älskar sjukhus, älskar läkare, älskar allt som är kliniskt rent, sterilt, vitt, och såklart omhändertagandet. Mamma har en teori om att jag tycker om detta på grund av bristen av affektion som barn. Om det inte är därför så är det väl för att jag är en ständig sucker för att bli ompysslad och daltad med. Fast det kanske jag är just därför också? It beats me, jag minns inte, och idag får jag kärlek så det rinner över anyway och NU är ju det viktigaste, glöm inte det!

För övrigt har jag big plans - har nu bestämt mig för att bli med hund tämligen snart. Kanske redan nästa sommar (!)
Efter många års letande efter den ultimata rasen för mig har det äntligen klickat. Komiskt nog älskar jag spagetti och köttfärssås och rasen heter Bichon bolognese. Egentligen föredrar jag stora hundar men får rucka på det nu eftersom han kommer behöva hänga med överallt. Så HÄR ser de ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0