Everybody is lookin' 4 somethin'

Jag är en så mycket gladare och mysigare människa nu. När jag fick sova. Det första jag såg under min frukostsurf var att min Gynning blivit riktigt mörk. Och genast ville jag själv skena till frisören och färga mitt hår svart. Jag tror jag skulle vara riktigt het. Men jag har ju gjort diverse drastiska hårförändringar i mina dar och fetingångrat mig 3 timmar senare. Sååååå jag väntar och låter tanken mogna. (Känner jag mig själv rätt har jag dock redan bestämt mig och blir mest irriterad på att gå runt och vänta och "låtsas" fundera, men jaja)

Nu ska jag ut på havet det blå igen en vecka. Och förmodligen bryta varenda nagel. Skepp o fuckin hoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0