Mamma till en fetisch(ist)

En bok kom till mig på ett symboliskt sätt; Att må dåligt är en bra början.  I vanliga fall brukar kategorin "självhjälp" inspirera och peppa mig som fan. Få mig att jubla typ. Men den boken är så jävla right on it på alla punkter så jag instinktivt vill kasta den i öppna spisen samtidigt som jag krampaktig vill hålla den i famnen. Den gubben vet fanimig vad han snackar om och jag känner att jag bara klarar av små doser i taget. Således, efter några kapitel behövde jag luft så mamma och jag slog till med en spontan photo shoot med temat "Vin som självhjälp". Ja, på skoj alltså. Att asgarva förlöser onekligen en del spänningar, ask me!

Nu är hon inne i stan på kulturnatten och agerar levande bok. Hennes titel är Mamma till homosexuell dotter och så får man låna henne en viss tid. Ganska fyndigt upplägg va?

Jag nämnde vid ngt tillfälle att jag varit på fetischfest och mamma drog därför slutsatsen att jag är fetischist. Hon verkar dock inte helt på det klara med ordets innebörd då hon igår uttryckte följande; "Nästa år kan min titel vara Mamma till en fetisch".  Hahahahaha.

Jaja, här är några fantastiska energibilder!








Kommentarer
Postat av: Linn

Jag skall försöka ha din mamma som förebild när der kommer till moderskap. Hälsningar från vasa, Maria. I love you.

2009-08-15 @ 09:45:47
Postat av: Jenny

Haha, härliga bilder!

2009-08-15 @ 17:43:43
Postat av: Mia

Linn - Du är antagligen en skitbra mamma och kommer så förbli. MILF!

2009-08-15 @ 23:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0