Nails nails nails

Fööööööööörsta lediga dagen på veckan = s w e e t. Är på väg hem. Mår skitbra. Har haft en mysig morgon, ätit en extremt givande lunch, sprungit vilse runt halva östermalm med packning och landat på t centralen lite väl tidigt. Tack gud för läppis och trådlöst bb. Avskyr att vänta.
Idag på väg till stan följde en (het) kostymnisse efter mig, kruxet var bara att han hela tiden hamnade framför mig och fick mecka på för att hänga med. Sist och slutligen hittade han ett tillfälle.

Kostymnisse: Ursäkta, jag måste bara få säga; fantatiska naglar!

Jag: Tack, vad gulligt!

KN: De ser farliga ut?

J: Ehh... ja eller nä eller ja.

KN med hög röst: Är DU farlig?

J: Haha. Om du vill?

KN: Gud. Här! - räcker fram 12 rosor + mobilnummer - Måste rusa, ha det fint!


Jag undrar, gav han mig rosorna hans dejt/flickvän skulle få eller hade han själv fått dem tidigare?

Fint iaf. Jag försöker själv strö komplimanger till främlingar men jag gillar inte blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0