Thailand

Vi overlevde tubingen utan nagra som helst skador vilket ar helt fantastiskt om man kanner mig ratt? Jag har garvat mig gul och bla och aven halvt tagit livet av mig i nagon form av linbana.
Nu ar vi pa snabbvisit i Bangkok igen efter en 18 h lang resa fran Vang Vieng. Sitter for tillfallet pa en salong och blir ompysslad i haret som blivit extremt sprott och igengrott av sand efter otaliga timmar pa flakbil.
Ikvall pyser vi vidare till sodra Thailand dar vi tankte jobba pa brannan atminstone ett par veckor. Forst ut ar Khao Lak.
Det ska bli helt fantastiskt skont med strandhang efter vart flangade fran grans till grans! Puss sa lange

Kommentarer
Postat av: Jenna

ahh jag är så avundsjuk!! men jag kanske åker till thailand nu i april =)

2009-02-21 @ 16:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0