Home sweet home

Ja det gar lite trogt med bloggandet. Dels ar internet sa javla dyrt men inte minst ar det trakigt att sitta framfor datorn har! Det har hant sa otroligt mycket bade pa utsidan och insidan och jag ar  verkligen helt full av intryck, tankar och kanslor... Vi ar pa Koh Pangan som ibland kallas "varldens galnaste festplats". Festplats ar det defintivt om man vill men vi tar det lite lugnt i vantan pa full moon festen pa tisdag. Har finns ett litet sjukhus med skylten DOCTOR, LAB, X RAY intryckt mellan barerna pa stranden, haha. Det ar en skon mix av dekadenta, galna, oppensinnade och intressanta manniskor. Precis sa som jag vill leva med andra ord - kanske jag borde aka hit och jobba med gatuhundar ett halvar?
Nar vi inte jobbar pa brannan som numera ar nyans neger, ater vi fantastisk mat, slumrar i hangmattan och verkligen bara ar. Och garvar - surprise surprise. Vart thaivisum har gatt ut redan sa vi maste betala extra for varje dag har, sa sa fort festen ar over tuffar vi vidare till Malaysia. Vi kanske hors fore, jag forsoker verkligen ladda upp bilder men som ni marker gar det inget vidare. A andra sidan vad ar det att se? Magiska strander med en magisk Mia pa - ni kanske kan visualisera er det sjalva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0