Kontinuitet

Om 2h och 40 min är jobbveckan över (veckans bästa var en jävligt fet elvis i nätbrynja, fett skön gubbe) och en ledig väntar! Det blir en ultralugn variant i mina föräldrars beach house med promenader, långa frukostar i solen (?) och böcker, är just nu crazy about books. Ska läsa Samtal med Gud igen, den är helt fenomenal om än lite svårläst - den kräver 100% fokus. Hett tips för alla som vill framåt i livet och vem fan vill inte det?

Jag har drömt graviddrömmar om och om igen, jag är gravid och ibland är Therese det också. Jag älskar häxor, drömtydning, horoskop, tarotkort och allt annat abstrakt hokus pokus och här får vi svaret varför:

"Barnet symboliserar kontinuiteten i livet och framtidens möjligheter, och kan då sägas vara ett "andligt barn", en längtan efter inre mognad"

"It can symbolise the development of some new approach to life, new outlet of expression, or new faculty"

Helt okej förklaring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0