Amor vincit omnia

Nu har jag berättat om insikterna gällande min sorg för mina älskade föräldrar över god mat, vin och skraplotter. Det känns skönt att ha fått det ur systemet och vält det med de som står mig nära. Det blir svårare att smita undan då. Vi anar att det är en blockad som funnits sen födseln, från tidigare liv. Som barn ställde jag mig med isande blick, sträckte ut min hand och röt till: Rör mig inte! 

Idag premierar jag beröring, men bara om den är äkta. Således njöt jag som en klubbad säl när mamma pillade i mitt hår. Fint blev det också. Nu ska jag lägga mig ner och meditera. Imorgon ska jag och mormor hänga, jag är förväntansfull och väldigt glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0