Lördagsmys

Som väntat blev mormors och mina krafter starka tillsammans och vi hade definitivt besök från andevärlden under vårt långa samtal. Inte helt säker på vem som tittade förbi dock men vi har våra aningar. Vi är båda peppade för fortsatt utveckling nu, i synnerhet jag.
Redo redo redo!
Jag kände mig uppfylld och väldigt stärkt efter fika, middag, rysningar och berättelser. Väl hemma var jag för rastlös för att sätta mig ner och höttade med kameran från höger till vänster.


Mamma vill vara säker på att jag är välkomnad!



Och visst är jag det..



Speciellt framför spegeln.


Med den obligatoriska brasan.



Mamma var nöjd med sitt nya kap, en divan!



Vin och kärlek, behöver man mer?



Små guldkorn;

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0