Stenhårda bröst på en marshmallowmjuk vän.

Vad är väl bättre att inleda lediga veckan med, än en sleep over hos en varm fin vän med sprillans nyopererade tuttar? Det är något visst med alldeles pinfärska bröst. Om jag inte var så jädrans lat när det kommer till studier så hade plastikkirurgi defintivt stått på agendan!

På tal om bröst, utmanar jag mig själv att pierca bröstvårtorna denna vecka. Nu då jag skrivit det här slipper jag inte undan, tänkte jag. Jag som inte alls är speciellt smärträdd är plötsligt lite mesig. Men ni vet ju, rädslor är till för att besegras hur små och banala de än är. Yes!


Kommentarer
Postat av: justdidit

Ej pierca bröstvårtorna! Ge dig själv en kram istället.. ..eller en glass - Ben&Jerry.. Fantastiskt gott!

2009-11-05 @ 16:49:27
URL: http://justdidit.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack för tipset?! Jag har dock precis fått en lång kram och B&J och jag är gamla kompanjoner.

2009-11-05 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0