Tender fucking moments

När Therese varje morgon vilar sin hand på min arm och borrar in sin näsa i min nacke och gurglar fram ett Mmmmmmariiia samtidigt som jag äter något sjukt gott t.ex. en jordgubbs-passionsfrukt-kiwi-banan-vaniljsmoothie eller en reissumies med ägg och kaviar då blir det så mycket bra på en och samma gång så jag blir matt. 
Jag och min Therese försöker liva upp jobblivet, vi lämnar små presenter i hytterna till varandra, skriver gulliga kärleksservetter och skrattar i alla tonlägen och ljudnivåer möjligt under dagen. Sen ringer vi och väcker varandra med ord som "Gottröramacken" eller "Höstlöv". Vi ser små guldkorn i alla dagar, hur monotona, långa, skitiga eller trötta de är. Nånting AMAZING hittar vi alltid på. Den där stjärnan kan få en intorkad spya att glänsa som guld. Det är därför jag älskar dig persikan! 

Åter till ämnet, den där kombinaton av två fantastiska ting. Depeche Mode och Gabriel och Dresden har fattat. Jag liksom vill gråta av välbehag. ZENIT.



Kommentarer
Postat av: Therese

Behöver jag ens säga hur jag reagerade när jag läste dina fina ord...JAG ÄÄLSKAR DEJ och än en gång JAAG ÄÄÄÄÄLSKAAAR DEEEEJ!!!!

2009-09-10 @ 14:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0