Nerå.

Sååå. Under tiden min man ser på Barca och allas vår Ibra (ni ser, jag lär mig) och jag njuter, ser jag en öppning för att slösurfa deluxe. Jag är en sopa på att hänga med i mina älskade bloggar dessa dagar, har försökt komma underfund med varför.

Yksi: Jag är trots allt narcissist. Mitt eget liv intresser mig således mest. Egot behöver sitt, va.
Kaksi: Jag är kär och sådär jobbigt frånvarande.
Kolme: Behöver tid att reflektera över det faktum att jag är så kär.
Neljä: Bloggarna uppdateras så ofta och perfektionisten i mig måste läsa varje inlägg, och då blir det således ett stort projekt, åh problemen.
Viisii: Jag försöker komma till skott med min bok.

Iallafall. Nu tog jag mig tiden. Geniala människor alltså. Skrattat och gråtit om vartannat, inte högt, men inombords. Om det är något jag hela tiden letar efter, så är det inspirationen.

Inspirationen för att bli den absolut bästaste bästa jag.

Vid närmare eftertanke, är jag kanske inte alldeles för jävla självupptagen då, va?



Kommentarer
Postat av: Farbror Roffe

Du är grym och nu ser jag med flera fram emot din excellenta bok!

2010-04-10 @ 23:01:39
Postat av: Mia

Gulle dig.

2010-04-10 @ 23:10:42
URL: http://smutsigtimin.blogg.se/
Postat av: Sportnörd

Ibra deltar tyvärr inte i matchen som visas i nuläget. Orsaken är en vadskada han ådrog under uppvärmningen i förra helgens ligamatch :( .

Inte så att han är saknad direkt nu när barca leder med 2-0. Se och lär bara utav Messi!

2010-04-10 @ 23:37:09
Postat av: Mia

Haha, ja jag fick veta det sen.

Stackars lilla Zlatan.

2010-04-11 @ 12:33:13
URL: http://smutsigtimin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0