Am I a ABC-kliché?

Bloggplågslista!
Jag läser aldrig sånt här själv, men du kanske gör det?

Alkohol: Yes please, ofta och kallt. Everything goes.
Allergi: Barnskrik, väckarklockor och människor utan självinsikt.
Armhävningar: Är något för förljugna masochister.
Blyg: Nja.. snarare obekväm i vissa sammanhang.
Beroende: Fysisk närhet, smink, havet, poesi och internet.
Blir glad av: Micke, vänner, skor och leopardmönster.
Bor: I mitt älskade Vasastan.
Djur: Älskar jag villkorslöst.
Drömmar: Förverkligar jag på löpande band.
Dåliga sidor: Kontrollbehovet, självkritiken, empatistörningen och konflikträdslan.
Ekonomi: Är jag en fena på om det behövs. Har aldrig avstått en dröm p.g.a. moneyissues.
Familj: Jag och Micke, snart en krulltott till. (Och javisst, mami, papi, syskon x 2)
Festar: Inte speciellt ofta längre, men det var länge mitt enda fokus. Alltså är jag riktigt bra på det.
Fobi: SJÖGRÄS!
Foto: Är något jag gärna lär mig.
Född: Genom mammas mus (!), 1984.
Gillar: Svåra ord, hotell, cocktails och hundnosar.
Graviditet: Två ofrivilliga, längesen.
Gråter: För lite och alltid ensam.
Gör dagligen: Speglar mig, äter och onanerar.
Hatar: Djurplågeri.
Hypokondriker: Njet.
Imponeras av: Osjälviska och empatiska människor, poeter och frimod.
Intressen: Att livsnjuta.
IQ: 120+. EQn inte lika bra, tyvärr.
Jobb: Ger pengar.
Knark: Är härligt härligt men farligt farligt.
Kamera: Canon IXUS 90 IS, önskar mig ny!
Kläder: Less is more.
Kompisar: Extremt få men desto mer älskvärda.
Länder jag besökt: Åhh? Belgien, Skottland, England, Frankrike, Turkiet, Grekland, Kroatien, Holland, Spanien, Dubai, Israel, Dominkanska republiken, Gambia, Thailand, Kambodja, Singapore, Laos, Vietnam, Malaysia, Indonesien. Sverige, Danmark, Norge, Finland, Estland, Lettland.
Längd: 171 cm.
Motto: Sanningen ska göra dig fri.
Musik: House.
Musikalisk: Jag har ett sjujävla gehör.
Naglar: Rosa. Föredrar gelé.
Natur: Älskar jag.
Politik: Heter stadskonst med ett annat ord.
Rakning: Under armar, ben och pussyn.
Rädslor: Att bli underskattad och/eller övergiven.
Samlar: På ögonblicksminnen.
Sover: Sent, mycket, ofta och gärna nära.
Talang: Jag är medial.
Tränar fysiskt: Genom att bära två kilo tuttar.
Tränar psykiskt: Allt, hela tiden.
Utbildning: Hud- och spaterapeut.
Vill: Ständigt utvecklas som människa.
Äcklas av: Kött samt hår i golvsilen.
Äter: Helst fisk. Sen pasta.
Önskar: Ekonomiskt oberoende.

Kommentarer
Postat av: Farbror Roffe

Hahaha, you are the greatest!

2010-08-23 @ 21:06:26
Postat av: wildsvin.

Hahahaha, du är bäst.



"Gör dagligen: Speglar mig, äter och onanerar."



Sparar den.

2010-08-25 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0