Bra, Tack, Hjälp.

Att varsamt smörja in brösten i en sockerdoftande lotion framför spegeln är helt klart underskattat. Att sedan ta på ett par stripper heels och fotografera mig själv naken, det ger mig en svårslagen ytlig lycka. Jag skulle kunna tapetsera hela lägenheten med bilder av en naken jag. Alltså mums!

Jag vill inte vara deprimerad på julen. Jag vill njuta och känna mig fri. Så jag går på intervjun imorgon. Och så briljerar jag. Men sen släpper jag det och låter allting vila. Jag kommer inte dö. Och världen kommer inte gå under.
Jag har ju en rosa badrock. Och rosa kamera.
Vad mer kan man begära?

Kommentarer
Postat av: Farbror Roffe

Thats my girl!:)

2010-12-20 @ 12:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0