Lugn

Bloggen har inte fungerat från jobbet. Högst irriterande eftersom jag faktiskt har haft mycket att tala om. Men ni vet devisen jag alltid alltid alltid faller tillbaka på. Det är någon mening med allt. När jag säger det gör jag det absolut inte för att lägga över ansvaret på något slags öde. Men jag gör det, därför att jag personligen kan hantera i princip allt bättre med den tanken. Det ena leder till det andra. Allt har ett samband och det ska vara just precis så. Just precis nu. Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Ida

Preciiiis så tänker jag också, det må vara en "självförlåtande" tanke, men den är såå sann. Att halka på ett bananskal spelar stoooor roll, allt allt allt spelar roll och har ett samband.

Yes.

So long.

2010-02-25 @ 19:47:19
URL: http://vattenskida.blogg.se/
Postat av: Mia

JA! SÅ är det, jag VET det. Det märks fan heeeela tiden. Puss!

2010-02-25 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0