Nytankad.

Skönt med semester, både från er, och från allt annat. Tillbaka med nytt bränsle. Skottland var fenomenalt på så många sätt. Men framförallt låg kärnan i det fantastiska att bara få vara med. Att slippa arrangera, boka, fixa, betala, engagera, läsa om och planera. Jag fick på alla vis luta mig tillbaka och njuta. Glamour i all ära men pubar och lantliv - I also adore.

Det har handlat om spöken. Om energier. Slott och whisky. Samtal och shopping. Vin och historia. Skor och Starbucks. Kärlek och skratt. Och ett ständigt frysande. Har levt i uggs och kofta. Men med en mental värme som kompensation. I en trång, röd slottskorridor smockad med tavlor hittade jag hem.

Om ni förväntar er kullar och natur så är jag ledsen. De enda kullarna förevigade är de som sitter på mig. Enjoy this ego trip.




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0