Inspiration

Carolina Gynning var länge min egentligen enda inspiratör. Närmare bestämt i sex år. Hon var i princip ett orakel, och en av anledningarna till att jag ville bli den högsta och bästa formen av mig själv. Utseendemässigt diggade jag henne bäst i början. Då hade hon höfter, röv, tuttar och stort hår. Idag är hon superskinny och elegant i nedtonat smink. Sin själ har hon ju kvar och jag är fortfarande mycket fascinerad av henne. Men att se henne på bild är tråkigt.

Så ytligt sätt glider hon sakta iväg för att låta Katie "Jordan" Price inta tronen. Eftersom jag är lat i lynnet behöver jag verkligen en spark i arslet och en bok smockad med bilder av idealkroppen visar sig vara en bra grej. Tar således semester från Ben & Jerry ett halvår. Och så på med thermobrallorna! 
 




Kommentarer
Postat av: Miss_Incorrigible

Hahaha love it!

2010-01-31 @ 22:53:28
URL: http://mytruthsandotherthings.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kan du inte visa dine snygga tuttar?

2010-01-31 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0