Vinterpromenad

Påväg ut på en frisk, utrensade promenad grävde jag loss lite i garderoben. Har haft svårt för oversizade pälsar eftersom man ser så stor ut i dem. Och jag som då inte är petite ser ut som en jätte, nästan. Men nu gillar jag det, och tänker således låna denna silvriga äkta variant av min mor. Jag har sagt det förut och jag säger det igen; Jag är emot all form av pälshandel - men när skadan redan är skedd så tycker jag definitivt vi kan och bör använda den päls som finns, i form av arvegods eller second hand. Så att djuren inte plågats helt i onödan.

Päls är kvinnligt och glammigt. Extra glammigt här med mysbrallor och mammas för stora jympadojor. Är dock övertygad om att ett par killerheels och bara ben gör den mer rättvisa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0