Breaking free

Om det är något jag lärt mig snubblande, under den senare tiden är att lojalitet väger tyngre än alla egocentriska föreställningar i universum. Att alltid tala med - inte om. Skitsnack är så oerhört kontraproduktivt och när ingenting, mer än dina vidriga inre sidor. Jag är inget helgon och jag lever inte alltid som jag lär. Men jag spyr aldrig bakom en rygg jag älskar och bryr mig om. Även om jag är mänsklig nog att behöva rensa intryck och upplevelser i det sociala spel som sträcker sig utanför mitt hjärtas vänner. Och den eller dem jag då tömmer mig inför är någon jag vet förstår mig och det stannar där.

"Det man inte vet mår man inte dåligt av"?

Sånt jävla fucking bullshitcrap. Inte vet? Nog vet jag, alltid.
Jag kan lukta mig till lögn och falskhet på mils avstånd.
Do not bother, verkligen.






Kommentarer
Postat av: Mia H

Mia, du är supervacker på bilden :)

2010-06-21 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0