(Fe)Male.

I förmiddags när jag låg ihopkurad under Nadines fluffiga täcke i hennes stora säng och talade om kukar, kärlek och livet i stort insåg jag att jag nog är så gott som heteroemotionell. Men bisexuell. Dels för att jag bejakat mina lustar med flertalet givetvis heta kvinnor i mina dagar men också för att jag fortsättningsvis inte vill begränsa mig till ett kön sexuellt in case of.

Emotionellt vill jag dock ha mannen. Testosteronet. Ljudet. Händerna. Kroppen. Råhet invävd i värme. Jag behöver känna att han kan ha ihjäl mig.

And butch does not do it.


Kommentarer
Postat av: Nadine

Hahahahahaa, ja, det är i min säng man inser huruvida man är straight eller gay (?!)

2010-03-03 @ 10:18:21
Postat av: Mia

Det är din sin säng man inser... ALLT.

2010-03-03 @ 13:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0