Fuck you right back

Hostan sedan ett par veckor har stilla eskalerat; dunderbihålsinflammation. Dags för mellanlandning när jag tror örat ska sprängas, överdoserar näsdroppar men icke. Locket sitter i än, femton timmar senare. Mina bänkgrannar har en attityd som kunde spränga berg. Väskan full med snorpapper. Ramlar in i en taxi på arlanda vid 04.20 snåret och möts en halvtimme senare av Kärlek i hallen. Men underbart är kort, sekunden senare ska han upp och jag ligger i sängen och tänker varför i helsike då. Gå, ifrån mig, nu? Åh. Nåväl. Drömmer iväg några timmar, kliver upp med den bästa av intentioner då Thereses sjukskrivning slår mig som en käftsmäll, den dåliga varianten. Plus en klassiker, balsamet utsmetat i heeela väskan.

Okej. Andas. Do not loose it.

Ja jag vet. The law of attraction. Allt du vill ha attraherar du.


Så jag undrar stilla, varför har jag valt detta slut på semestern.
Sväljer mitt penicillin och fantiserar.


Kommentarer
Postat av: Farbror Roffe

Håll för bövelen ihop tankar och fantasi för om en vecka är det showtime!

2010-03-30 @ 16:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0