Livsviktig fredagsinformation

Igår var knäpp. Vi slirade ut i natten sent i någon slags avslagen fylla. Konstiga människor. Konstigt mood. Mycket engelska. Vidrigt ytligt snick snack med underliga varelser. Snark.

Nåväl, vaknade upp i famnen (eller ja..) på min fantastiska man. Godmorgon sa han, och då var jag fan på vils. Morgon? Öh okej, vart tog natten vägen? Joråsåatt jag dör en smula varje gång han ler. Hör ni hur tofflig jag låter. Jösses.

Hänger i detta nu på synonymer.se och lär mig svåra ord. Försöker kurera en baksmälla inte av denna värld. Therese knastrar ostbågar mellan sina små väna tänder. Ostbågar luktar kräk, hur kan man göra snacks som luktar kräk.
Säg mig det.

Ikväll ska jag näcka i en källare på Kungsholmen. Varför får ni klura ut själva.
En ledtråd är färgen brun.
Over and out.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0