Those little things..

Ramlade slutligen ner i lugnet trots allt. Jag tycker inte om att vara needy, det hoppas jag ni vet. Inte heller föredrar jag att jämra mig för små triviala ting. Trivialiteter som kommer i grupp har dock en tendens att fälla mig. De slukar det bästa av mig, och tar fram det där fula. Det som är glädjande i kråksången är att det krävs så lite för att lyfta mig åter. I det här fallet ett telefonsamtal, ett mail, och en anonym kommentar på ett uråldrigt blogginlägg.

Ni vet.

"Sorgen är lätt, men glädjen stolt och svår,
ty glädjen är det enklaste av allt."

Kommentarer
Postat av: Jane

Okej, tycker att det är så snyggt med läpparna!! Om du vill ha det så så behåll det :)



Jag började undra, för jag vill ju ha 800 och har gjort ristest med den storleken, men du har såå mycket större resultat än jag har med ristest, så jag blev lite fundersam ;) Grym blogg! Jag kan inte sluta läsa, du är bara för bra (och man kan inte ge en bra människa nog med beröm!)

2010-03-31 @ 22:33:09
URL: http://theplasticfantastic.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack ;0) Jag gillar dem också!



Jag gjorde aldrig ristestet faktiskt så jag vet inte alls hur nära sanningen de är, men det är ju givetvis beroende på vilken size man har från början. Jag ville ha dem enorma och tänkte först ta 1000cc men ryggen ska ju orka också, därför sänkte jag det till 800. När man kikar bilder på olika kirurgisidor kan dock samma cc se HELT olika ut från person till person. Leta upp en referensbild att visa din kirurg så kan nog han avgöra hur mycket som behövs. Och ta högprofil hellre än de platta, tycker jag. Har du bestämt material än?



Tack snälla för ditt beröm, det gör mig glad :0)

2010-04-01 @ 12:01:28
URL: http://smutsigtimin.blogg.se/
Postat av: Jane

Jag har tänkt 800 högprofil gelehallon. Men sedan får jag se vad kirurgen säger också, ska be honom mäta mig så att det får plats. Jag hoppas verkligen på det eftersom det är "min" storlek. Jag älskar den verkligen :)

2010-04-01 @ 18:48:56
URL: http://theplasticfantastic.blogg.se/
Postat av: Mia

Du har gjort det BÄSTA valet :0) Hoppas du får plats med dem utan problem!



Jag är avundsjuk. Tiden före operationen är såååå jävla rolig, att gå och längta och googla tuttar. Och så efteråt också, när man kan inte sluta spegla sig!

2010-04-01 @ 19:11:19
URL: http://smutsigtimin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0