Jobbpics

Jag lovade er för några dagar sen att jag skulle välta mina relationsreflektioner. Just nu inser jag dock att jag bara vill vara och inte värdera och fundera så mycket.

I måndags tog jag (eller ja, VI) steget att ändra status på fejsboken. För hela världen att se. Att jag är ihop. JAG?! Jag är taken. Not on the market. Jag är någons.. flickvän? Det låter märkligt. Det gör det verkligen, men jag älskar varenda sekund. Pirret. Älskar pirret.

Jag trillade rakt ner i normen, ner i monogamin, ner i tvåsamheten. Jag trodde inte på tvåsamhet, inte alls egentligen. Nu tror jag på det så hårt så klockorna stannar.

Holy shit, jag är kär.

I ögonblicket då detta skedde hade jag några timmar kvar att jobba men det var en stendöd pensionärsmåndag så jag och Therese stressade undan det sista måstegörat, smet in i min gemytliga hytt och korkade upp champagnen. 

Jag hade förberett isbad i mitt handfat för Joseph.



Iklädd blåpyjamas och solglasögon.



Mina fyra maskotar är alltid med. De är mina lyckohundar.



Fick ett uppdrag att köra moppar, heeelt ok.



Woahahaha. Efter ett par glas kom skrattanfallen.





Kommentarer
Postat av: Farbror Roffe

Livet är lyckligt när du är lycklig.

JAG är lycklig!

2010-03-11 @ 23:11:33
Postat av: Mia

JAG är också lycklig. Ensam OCH med DIG! PUSS!

2010-03-12 @ 13:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0