I'll find out when I try it and it crawls beneath my skin

Håller mig mer och mer borta från partydekadens, väljer mina kvällar med omsorg. Mitt liv är relativt skandalfattigt nowadays av mycket väl valda skäl. Men..

Igår blev en bakismorgon och frukost i solen med min hunk till en sollapande ensamstund i Vasaparken, till en oerhört fin vinlunch i gräset med en av mina absoluta favoritdamer till en AW fylld av kontrastrika samtal på söder till.. Jaaa. Blev introducerad för en docka med hysteriska sillisar. Hon insisterade med sina galet tilldragande ögon, på att hemgång inte var ett alternativ och drog således med mig på mer rosé i vad som nu började vara en enda blurrig dimma av människor.

Drinkarna sög hon i sig som en svamp. En större svamp än mig, bara det var episkt. Vidare knäppte hon upp min oskuldsfulla studentliknande klänning och slickade i sig av min enorma bröstkorg. På en trappa, i en soffa, och lite varstans där hennes hungriga fingar inte kunde styras riktigt politiskt korrekt.

Ridå. Utkörda från krogen.
Som en generad och lite lätt kåt tonåring.

Vakten med stånd, jag med rosiga kinder. Och dockan så kåt så hälften vore nog. Eller nej egentligen inte, men jag kände mig pryd i hennes sällskap. Episkt, igen.

Hon tryckte upp mig mot skyltfönster. Mot allt hon kom åt mitt på götgatan.

Skandalöst? Lite.

Vaknade idag bakis som ett monster och möter kontrasten i att städa varje vrå av lägenheten, röja, rensa, pilla, pula. Tvätta samtliga fönster. Utmattad kämpa mig igenom toalettstädning ruskigt nära på att lägga mig ner och dö. Följt av mysigt svärmorshäng på balkongen. Med muffins JAG bakade någonstans in between.

Impad av mig själv upphöjt till tio.

Belöning har jag fått, i form av mycket kuk. Mycket, extremt god middag, en whiskydrink och nu med champagne i glaset. Snart trillar två excentriker in hos oss för opretentiöst och skönt sent lördagshäng.

Sms har droppat in om diverese bjudningar ikväll men jag hittar mig själv i tanken att jag älskar mitt nya hemmaliv. Hemma kan vara så... bekvämt. Fint. Alldeles alldeles underbart. Och.. håll i hatten - tryggt.


Kommentarer
Postat av: "Dockan"

skrattar tänk att man kan bli så upphetsad! så tråkigt att jag inte minns bara!

2010-06-03 @ 08:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0