Man får vad man ger.

Gårdagen var helt surrealistisk. Alltså, jag är definitivt ett fan av att maxa tid om det behövs men det där var tre kvalitetsdagar i en, verkligen. Således har jag inte gjort många knop idag, men med rent samvete.

Vaknat, pratat, knullat, pratat mer, knullat mer. Ni ska då förstå att det inte är ofta jag lyckas hålla min man i sängen sådär länge om morgnarna. Sänghäng är livskvalitet i en alldeles egen klass i min värld och jag vårdar varenda sekund dyrt och heligt.

Två skrovmål mat på det och en fin upptäckt i att jag har tagit kliv framåt på min resa gällande hur jag ser och värderar människor. Jag känner så tydligt hur jag har vidgat mina vyer och ser således så mycket fint i dem, där jag förut inte såg någonting. Jag känner mig redo att lyssna mer till olikheter och ge elitisten i mig en dänga. Olika bloggar hjälper mig i det här. Olika personer, så olika liv. Och jag värderar inte, jag bara ser. Åh, det HÄR känns verkligen spännande. Jag är redo att med glädje försöka se människor utanför min norm. Redo, redo, redo.

Från sekunden jag vaknade har det vilat en ren och oförklarlig lycka över mig. Jag har välkomnat det och applicerat känslan på dåtid, nutid och framtid. Jag är oerhört tacksam över de människor jag har i mitt liv idag. Och det är så övertydligt att det är när jag är hundraprocent sann mot mig själv, och bara då, som jag mår bra. Det är när jag omger mig med de varma människor jag älskar, det är då ingenting annat spelar någon roll.




Kommentarer
Postat av: Therese

Du är så obeskrivligt fin, både utsidan och insidan, men i detta fall syftar jag på insidan. Älskar dig.

2010-05-24 @ 09:02:07
Postat av: Mia

ÄLSKAR DIG!

2010-05-24 @ 17:05:04
URL: http://smutsigtimin.blogg.se/
Postat av: Jen.

Du är så fantastiskt bra på att sätta ord på så mycket som jag också känner men inte riktigt förmår eller kan definiera. Du ger mig insikt och det betyder så mycket mer än du kanske förstår, jag vill säga tack!

2010-05-24 @ 18:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0