You'll find your demon your best friend

Jag har tänkt att jag verkligen aldrig ska blogga när jag är nyvaken därför att jag när jag är nyvaken frambringar de absoluta sämsta tankarna i mig. Jag kan för ett par minuter vilja dö, på riktigt, när jag vaknar. Sjukligt otäck känsla. Alltså jag menar paniken, ångesten, som bara rusar och bultar.

Ibland hänger den kvar en stund, kanske tio minuter. Så är nu fallet efter min två timmars nap. Det gör ont i magen, jag känner mig otillräcklig och fel. Liten och hjälplös. Helt betydelselös. Som att ingen i denna värld vill veta av mig. W E I R D.

Så.. då tänkte jag, att nu skriver jag ner detta, som en kontrast till mina annars så lyckofyllda inlägg. Jag har också mina bad moments, än idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0