Mad

Jag kämpar med att alltid låta mina sinnen vara öppna och mottagliga, inte låta fördomar rota sig eller rädslor växa.


Men ibland undrar jag hur många år jag behöver vänta på att bli motbevisad. Hur många möten krävs. Jag är inte rädd för att välja bort längre. Än mindre efter idag.

En människa förstörde min dag. Dessutom min favoritdag.
Hon gjorde mig så jävla arg. Jag vill fortfarande gå och kräkas på hennes äckliga existens.
Jag vill helt ärligt ge henne spö. Det har aldrig hänt mig förut.

Vet inte om jag ska välkomna ilskan, men jag tror det.



Kommentarer
Postat av: Petra

JAG vill ge henne spö nu! Vad hon än gjorde.

Ha en bra dag idag gull, på fredag blir det energiboost!

2010-11-03 @ 07:48:07
URL: http://pejtras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0