The test

Aldrig i mitt liv har jag väl längtat så hårt efter ett prov. Av många anledningar. En av många är givetvis att få det överstökat så att jag känner mig fri och med gott samvete kan läsa en bok på kvällen. Men kanske främst för att jag absolut vill testa mina kunskaper nu, jag vill bevisa för mig själv att jag verkligen kan och är redo att börja jobba på riktigt nästa vecka, utan den avskyvärda känslan av osäkerhet. Om det är något jag föraktar, så är det att vara osäker i skarpt läge. I synnerhet eftersom jag är en lättlärd och oerhört alert ung dam när det väl gäller.

Vi siktar på alla rätt. Jag har ingått en pakt med universum att samarbeta med mig extra mycket just idag. Om någon vill hjälpa mig än mer så tar jag tacksamt emot era positiva tankar klockan 16.00.
Det ni sänder ut, får ni tillbaks i dubbel dos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0