Hyllningsrekommendation

Nu är ni ju inte speciellt många som läser den här bloggen. Dock eftersom ni gör det bör ni vara fina människor och då delar jag gärna med mig av mina guldkorn till er.
Jag råkar vara välsignad med två vänner du definitivt kommer ångra dig om du inte träffar i detta liv. Den ena är en harmonisk, hjärtlig zonterapeut och den andra ett obeskrivligt duktigt medium. Då snackar vi alltså obeskrivligt. (Jag är inte partisk. Hon kanaliserade mig INNAN jag kände henne. Och hon har aldrig haft fel).
Men ja. Vill ni träffa zonterapeuten eller kanske dessa två själsliga kraftpaket tillsammans (tro mig, det vill ni) hör av er till mig så förmedlar jag er vidare. Det är måndagar som gäller. Ring, smsa, facebooka, maila eller skriv här.

Ni kommer inte ångra er.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men GULLE. Mitt hjärta svärmar över.

Varmaste hälsningar / i+a

2011-10-04 @ 08:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0