Boktips!

Hello lovers. Vad ska vi tala om idag? Ingenting vettigt.

Minns ni att jag beställde lite böcker på rean? Jag har bara hunnit plöja igenom en ännu eftersom min lediga tid går åt till att gå igenom hela viaplays utbud av skräckfilm just nu och då blir läsandet lidande. Men anyway. Alltså.. Läs Phonephucker av Tanja Suhinina (den kostar 19 spänn). Jag dör lite, vilken bra bok. Hon skriver om sin tid som telefonsexförsäljare. "Tanja Suhinina behövde arbetslivserfarenhet för att kunna söka in till psykologlinjen. Hon beslutade sig därför för att kombinera två av sina främsta intressen- språk och sex- och börja sälja telefonsex"

Det bästa av allt är inte alla smarriga detaljer om vad kunderna vill ha eller hennes utförliga historier om sin smutsiga-trosor-försäljning (även om det är sjukt kul). Det bästa är att hon är en jävligt bright tjej. Intelligent, har ett brett vokabulär och är väldigt skön i sin skrivstil. Jag vill träffa henne, så känns det. Och såklart att hon bevisar att alla som säljer sex i någon form inte är offer eller på något sätt mår dåligt av det. Jag fick även en helt annan respekt för yrket. Om någon hade erbjudit mig ett sådant jobb hade jag säkert lite tanklöst tackat ja och tänkt - hur svårt kan det vara? Well, nu vet jag bättre. Men nog tjajat från mig, bara läs den!




När vi ändå är igång kan jag tipsa om två andra böcker i ämnet som jag varmt rekommenderar:


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0